احتمال بیوتروریسم بودن کیک های آلوده

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: فردا جلسه ای در حوزه امنیتی با موضوع کیک های آلوده به قرص تشکیل می شود، چون به احتمال قریب به یقین این موضوع بیوتروریسم است، البته زمینه های و ریشه های آن بایست معلوم شود.

احتمال بیوتروریسم بودن کیک های آلوده

مجید خورشیدی ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با حضور معاون وزیر ارشاد بیان نمود: با وجود شرایط مطلوب تر استان بوشهر در شیوع بیماری آنفلوآنزا نسبت به سایر استان ها، خواهشمندم در خصوص پیشرفت آن و با توجه به کاهش درجه دما و فرا رسیدن فصل زمستان و به دنبال آن احتمال درگیری بیشتر با این بیماری تمهیدات لازم اندیشیده شود و سعی شود از طریق رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی بیشتری صورت گرفته و موارد احتیاط در نظر گرفته شود.

وی در خصوص کیک های آلوده به قرص بیان نمود: استاندار محترم تاکید داشتند که فردا در اولین ساعات جلسه ای در حوزه امنیتی تشکیل شود، چون به احتمال قریب به یقین این موضوع بیوتروریسم است، البته زمینه های و ریشه های آن بایست معلوم شود. اینکه عنوان شده بیش از 10 برند درگیر چنین موضوعی شده است، این در حد یک اتفاق کوچک در کشور نیست.

این مسئول افزود: درجه انتشار کیک های آلوده در استان ها نشان می دهد که در بسیاری از استان ها شایع شده است، و در جلسه فردا در حوزه امنیتی با حضور دستگاه های متولی همچون دانشگاه علوم پزشکی، صمت و... موارد مختلف بررسی خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از فضای رسانه ای مرسوم هشدارهای لازم و موارد موردنظر را اعلام کنند تا صدمات و آسیب های ناشی از مصرف این مواد در سطح استان ها گزارش شده است کمتر شود.

خورشیدی در خصوص میزان انتصاب زنان در پست های مدیریتی بیان نمود: در ارزیابی که اخیرا انجام شد استان بوشهر در انتصاب بانوان در سراسر کشور استان اول شناخته شد. تعداد قابل توجهی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، معاونان فرماندار، شهردار از میان بانوان انتخاب شده است و همینطور در سطوح مدیریت های میانی و پایه نیز حسن اعتمادی نسبت به بانوان وجود دارد.

وی شرح داد: انتظار من از برخی دستگاه ها این است که در انتصاب بانوان همّت بیشتری داشته باشند، برای مثال از آموزش و پرورش با توجه به حضور تعداد بسیار زیادی از بانوان در بدنه آموزش و پرورش انتظار ما این است که چنین دستگاه هایی از توان مدیریتی زنان استفاده بیشتری داشته باشند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17691

به "احتمال بیوتروریسم بودن کیک های آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بیوتروریسم بودن کیک های آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید