استراماچونی: اعتراضم به مسائل مثبت است نه منفی، اگر 20 درصد امکانات می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند

به گزارش بلاگ پو، ایران تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری های دنیا بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن بهره ببرید.

استراماچونی: اعتراضم به مسائل مثبت است نه منفی، اگر 20 درصد امکانات می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی امکانات 20 درصدی می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند.

استراماچونی: اعتراضم به مسائل مثبت است نه منفی/ اگر 20 درصد امکانات می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، آندره آ استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک گفت: شادمان هستم که این مراسم دعوت شدم و معتقدم این کنگره ها برای ورزش بسیار مهم است به خصوص در ایران که اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد.

وی اضافه نمود: ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به فوتبالی ها منتقل کنیم به خصوص برای هواداران استقلال که میلیونی هستند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با نفت آبادان با فتحی صحبت نموده است یا خیر گفت: نه. من هنوز فرصت نکردم با فتحی صحبت کنم ولی قطعا به زودی با هم دیدار می کنیم.

استراماچونی در خصوص اینکه قرار است در این هفته مطالبات وی و بازیکنان پرداخت گردد گفت: این را شما می دانید یا سوال است؟

خبرنگار اشاره نمود این اظهار نظر هیات مدیره است که استراماچونی پاسخ داد: این یک موضوع کلی است چون ما استقلال هستیم و یکی از باشگاه های برتر آسیا با هواداران میلیونی محسوب می شویم.باید توقعاتی که از ما می رود به اندازه امکانات و ساپورتی که می گردد باشد. ما نمی توانیم انتظار 100 داشته باشیم وقتی ساپورت 20درصدی می شویم. هدف من این است که باشگاه به صورت کلی پیشرفت کند.

وی توضیح داد: اعتراض من منفی نیست، اعتراض من مثبت است برای بهتر شدن باشگاه. من فکر می کنم هر کسی استقلال را دوست دارد اینگونه فکر می نماید.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه به عنوان بهترین لژیونر ایتالیا انتخاب شده است، گفت: از این موضوع شادمانم، من از مدرسه مربیان ایتالیا آمدم و خیلی شادمان هستم. می دانم فوتبال در ایران پرطرفدار است، این کشور بازیکنان خوبی دارد ولی تبلیغات خوبی در خصوص آنها در دنیا نشده است، امیدوارم که بتوانم بازیکنان را خوب به دنیا معرفی کنم.

وی در خصوص سفرش به شیراز گفت: ایران تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری های دنیا بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن بهره ببرید.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15956

به "استراماچونی: اعتراضم به مسائل مثبت است نه منفی، اگر 20 درصد امکانات می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: اعتراضم به مسائل مثبت است نه منفی، اگر 20 درصد امکانات می دهند نباید انتظار 100 داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید