استفاده از 80 درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد

به گزارش بلاگ پو، المپیک توکیو می تواند از 80 درصد تاسیسات برای برگزاری بازی ها در تابستان 2021 استفاده کند.

استفاده از 80 درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، مسئولان المپیک توکیو امروز (آدینه) اعلام کردند برای تابستان 2021 می توانند از 80 درصد تاسیسات ورزشی که برای مسابقات تدارک دیده بودند، استفاده نمایند. این در حالی است که برای 20 درصد باقی مانده در حال رایزنی هستند. توشیرو موتو پس از نشست کمیته اجرایی بازی ها از این موضوع اطلاع داد.

امکان استفاده از 42 محل برگزاری بازی ها یکی از اهداف مسئولان برگزاری المپیک توکیو پس از تعویق یک ساله این بازی ها به خاطر بحران کرونا است.

در میان ورزشگاه هایی که به طور قطع می توان در سال 2021 از آن بهره برد نام ورزشگاه جدید المپیک و سوپر آره نا سایتاما دیده می گردد اما هنوز شرایط سالن ماکوهاری مسه تعیین نیست. قرار بود در این مکان رقابت های تکواندو، شمشیربازی و کشتی برگزار گردد. این سالن برای سال 2021 رزرو شده است.

همچنین تعیین نیست توکیو بتواند دوباره از فضای تدارک دیده برای 25 هزار ورزشکار استفاده کند. مسئولان برگزاری در حال هماهنگی با مالک تاسیسات هستند.

یکی دیگر از مسائل اسپانسر ها هستند. بعضی از آن ها ممکن است دیگر حمایتی از بازی ها ننمایند. متو در این رابطه اظهار کرد: خیلی از اسپانسر ها نتوانستند اطلاعات کافی درباره شرایط را دریافت نمایند. آن ها باید حمایت کامل خود را از بازی های 2021 نمایند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27961

به "استفاده از 80 درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از 80 درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید