بین المللی بودن بعضی داشته های خراسان جنوبی ، استان از ناشناخته بودن رنج می برد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بعضی داشته های این استان بین المللی بوده و کافی است دیگر استان ها و حتی خارجی ها آن ها را بشناسند.

بین المللی بودن بعضی داشته های خراسان جنوبی ، استان از ناشناخته بودن رنج می برد

محمدصادق معتمدیان، امروز دوشنبه دوم تیرماه اظهار کرد: اگر خراسان جنوبی بتواند داشته پ های ارزنده خود را به خوبی معرفی کند، محرومیت قیچی می گردد و موتور توسعه استان، سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به اینکه دغدغه اش تنها محرومیت استان نیست، توضیح داد: معتقدم خراسان جنوبی لای دو لبه قیچی گرفتار شده و این توان استان را گرفته که یک لبه این قیچی، بد معرفی شدن استان است و لبه دیگر کمبودها و نبود زیرساخت هاست که باید رفع گردد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه استان از محرومیت کمتر ضربه می خورد تا ناشناخته بودن، یادآور شد: بر اساس یک اشتباه، آن چه تا به امروز از استان خراسان جنوبی معرفی شده، کمبودها و کاستی هاست؛ در حالی که ظرفیت های بالقوه این منطقه، فرصت های بسیار خوبی برای رشد و توسعه هستند.

معتمدیان، ظرفیت های کشاورزی و محصولات استراتژیک، ذخایر معدنی و تنوع کانی ها، جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی متنوع، وجود اقلیم متنوع و همجواری دشت و کویر را از پتانسیل های منحصر بفردی نام برد که می توانند زمینه ساز توسعه برای استان باشند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28651

به "بین المللی بودن بعضی داشته های خراسان جنوبی ، استان از ناشناخته بودن رنج می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بین المللی بودن بعضی داشته های خراسان جنوبی ، استان از ناشناخته بودن رنج می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید