حریرچی: تنها راه حل مقابله با کرونا همکاری بهتر مردم است

به گزارش بلاگ پو، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها راهکار عملی مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان های قرمز را همکاری و مشارکت بهتر از سوی مردم مطرح کرد

حریرچی: تنها راه حل مقابله با کرونا همکاری بهتر مردم است

به گزارش خبرنگاران، ایرج حریرچی ظهر امروز چهارشنبه در بدو ورود به استان کردستان از بیمارستان ها و مراکز درمانی ویژه بستری بیماران کرونایی در شهرستان سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به آنها قرار گرفت.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیئت همراه ضمن ارزیابی خدمات رسانی کادر درمان به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های سنندج و بازدید از بخش های آی سی یو و بخش اورژانس بیمارستان، پرونده بیماران را بررسی و از تلاش مدافعان سلامت در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی از کادر بهداشت و درمان قدردانی کردند.

وی در حاشیه این بازدید با حضور در سنندج با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا طی چند روز اخیر در این شهر، اظهار کرد: نیازمند تلاش و همکاری مردم در زمینه کاهش بیماری هستیم.

حریرچی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اطلاع رسانی برای ادامه کمپین در خانه بمانیم باید در راستای اهداف مبارزه با کرونا قرار گیرد، اضافه نمود: هماهنگی و عزم و اراده ملی و مسئولان در این شرایط بحرانی بسیار ضروری است و مردم در این شرایط سخت نهایت همکاری با سیستم بهداشت و درمان را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط همگان، اضافه نمود: باتوجه به اعلام شرایط قرمز کرونا در کردستان از شهروندان خواستاریم حتی الامکان از تجمع و رفت وآمدهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون کل وزیر بهداشت ضمن ابراز نگرانی از تغییر باورهای برخی از مردم در مورد ویروس کرونا و عادی انگاشتن آن، بر لزوم استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد و گفت: این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنید چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

حریرچی با بیان اینکه عملکرد سیستم بهداشتی و درمانی کردستان در زمینه بیماریابی، و مقابله با کرونا ستودنی است، مطرح نمود: اگر مردم همکاری کنند شاهد همه گیری بیماری کرونا نخواهیم بود.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28471

به "حریرچی: تنها راه حل مقابله با کرونا همکاری بهتر مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: تنها راه حل مقابله با کرونا همکاری بهتر مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید