خبرنگاران بازگشت کرونا به پکن پس از 55 روز متوالی

به گزارش بلاگ پو، پکن- خبرنگاران- پس از 55 روز متوالی که هیچ موردی از ابتلا به کرونا در شهر پکن پایتخت چین گزارش نشده بود کمیسیون بهداشت محلی روز آدینه از ابتلای چند شهروند به کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران بازگشت کرونا به پکن پس از 55 روز متوالی

به گزارش خبرنگاران ، آنطور که تلویزیون مرکزی چین بیان نمود تعداد مبتلایان به 3 نفر رسیده است که یک نفر آنها دیروز و دو نفر دیگر روز آدینه شناسایی شده اند.

هنوز تعیین نیست که دقیقا این سه نفر چطور به بیماری مبتلا شده اند ولی بعضی از گزارش های تایید نشده حکایت از آن دارد که بعضی از آنها سفری به استان جی لین در شمال شرق و شهر چینگ دائو در شرق چین داشته اند که تا مدتی قبل کرونا در آن ها شایع شده بود.

گزارش کمیسیون بهداشت ملی چین حاکی است که دو نفری که روز آدینه به کرونا مبتلا شدند از دو منطقه مختلف شهر پکن هستند اما هر دو همکار یکدیگر در یک مرکز تولید محصولات غذایی در پایتخت می باشند.

دو مرکز محصولات غذایی دریایی و مواد گوشتی به نام های شینگ فادی و جینگ شان در شهر پکن امروز برای ضد عفونی کامل و نمونه برداری تعطیل شدند.

شهر پکن تدابیر بسیار سرسختانه ای را برای پیشگیری از شیوع کرونا در ماه های گذشته اتخاذ نموده بود و همین باعث شد تا بیماری در سطح پایتخت کنترل گردد.

این احتمال می رود که بعضی از مدارس ابتدایی شهر که هنوز فعال نشده اند ، کماکان از باز کردن کلاس هاس درس خودداری نمایند اما دانش آموزان دیگر مقاطع کماکان به مدرسه می فرایند ولی تدابیر و پروتکل های سرسختانه تری برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

در کل شهر پکن 597 نفر تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند که 174 نفر آنها مسافران ورودی هستند که بعضا تبعه خارجی و یا شهفرایندان چینی مقیم دیگر کشورها هستند در پایتخت تا کنون 9 نفر هم براثر بیماری جانشان را از دست داده اند.

بعضی از شهفرایندان مقیم ناحیه فونگ تای در شهر پکن که یکی از موارد بیماری در آن گزارش شده ، توییت نموده اند که خطر شیوع و یا شوک دوم وجود دارد و باید بسرعت جلوی شیوع را گرفت.

برای مقابله با کرونا پروازهای خارجی به پکن نیز به شهرهای دیگر منتقل شده است و شهفرایندان قبل از ورود به پایتخت قرنطینه شده و مورد آزمایش کرونا قرار می گیرند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27903

به "خبرنگاران بازگشت کرونا به پکن پس از 55 روز متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت کرونا به پکن پس از 55 روز متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید