رضا رویگری: برای سریال سیروس مقدم قرارداد بسته ام، اما هیچ خبری از آنها نیست

به گزارش بلاگ پو، بازیگر سریال مختارنامه گفت: هنوز مقابل دوربین سیروس مقدم نرفته ام و با وجود اینکه می دانم ماه ها است که مشغول ساخت سریال جزیره هستند اما هنوز هیچ کسی از این پروژه با من تماس نگرفته و خبری به من نداده اند که بدانم چه زمانی می توانم کارم را آغاز کنم.

رضا رویگری: برای سریال سیروس مقدم قرارداد بسته ام، اما هیچ خبری از آنها نیست

رضا رویگری درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا کاری انجام نداده ام اما برای سریال شبکه نمایش خانگی جزیره به کارگردانی سیروس مقدم قرارداد بسته ام و قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازم.

هنوز مقابل دوربین سیروس مقدم نرفته ام و با وجود اینکه می دانم ماه ها است که مشغول ساخت این سریال هستند اما هنوز هیچ کسی از این پروژه با من تماس نگرفته و خبری به من نداده اند که بدانم چه زمانی می توانم کارم را آغاز کنم.

رویگری پیرامون شرایط عمومی حال خود بیان نمود: هنوز از نظر جسمی حال خوبی ندارم و مراحل فیزیوتراپی را می گذارنم ولی تغییر ویژه ای در خود احساس نمی کنم.

بازیگر سریال مختارنامه پیرامون اولویت خود بین شبکه نمایش خانگی و تلویزیون گفت: اولویت من همواره تلویزیون بوده و هست چراکه من سالها در این رسانه کار کردم و بیننده تلویزیون به مراتب بیشتر از شبکه نمایش خانگی است و من ترجیح می دهم در فضایی کار کنم که مردم بیشتر آن را می بینند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55572

به "رضا رویگری: برای سریال سیروس مقدم قرارداد بسته ام، اما هیچ خبری از آنها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری: برای سریال سیروس مقدم قرارداد بسته ام، اما هیچ خبری از آنها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید