شاهرخی: در ورزش ایران دلالی و حقه بازی بیداد می نماید، فوتبال وضعیتی افسارگسیخته دارد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در ورزش ایران خصوصاً فوتبال، حقه بازی و دلالی بیدا می نماید.

شاهرخی: در ورزش ایران دلالی و حقه بازی بیداد می نماید، فوتبال وضعیتی افسارگسیخته دارد

همایون شاهرخی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و اینکه مربی بلژیکی پیشین تیم ملی تا به امروز دو میلیون یورو از فدراسیون پول دریافت نموده است، گفت: چقدر کم پول گرفته است! اگر بخواهیم در خصوص اشتباهات حرف بزنیم باید شاهنامه بنویسیم و متأسفانه ورزش ایران خصوصاً فوتبال وضعیتی افسارگسیخته دارد. در قراردادی که با ویلموتس منعقد شد، همه آنهایی که بر مسند کار بودند مقصر هستند و بدون شک نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود نمایند تا همه چیز در این مورد برای مردم روشن گردد.

وی مطرح نمود: پولی که هزینه می گردد برای خود مسئولان نیست. آنها می آیند و با پخش تصاویرشان در تلویزیون و رسانه ها شهرت به دست می آورند و وقتی هم مرتکب اشتباهی می شوند برخوردی صورت نمی گیرد. بدون تعارف باید بگویم که تک تک مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش در عقد این نوع قرارداد با ویلموتس مقصر هستند. جالب اینجاست که در ایران وقتی مدیران استعفا می دهند یا برکنار می شوند، در خصوص عملکرد و اتفاقاتی که در دوران مدیریت شان اتفاق افتاده است، جوابگو نیستند.

شاهرخی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی که با انتقادهایی همراه بوده است، گفت: وقتی کار دست کاردان نباشد مشکل ایجاد می گردد. وقتی قرار است تصمیمی گرفته گردد باید کار به دست چند متخصص سپرده گردد و آنها مسئولیت این کار را باید بر عهده بگیرند تا اگر اشتباهی رخ داد، جوابگو باشند. وقتی یک فرد به تنهایی تصمیم بگیرد، در نهایت ممکن است خودش را به مریضی بزند، استعفا بدهد و هیچ اتفاقی هم نیفتد.

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: متأسفانه در ورزش خصوصاً فوتبال، حقه بازی و دلالی بیداد می نماید. تا وقتی که متخلفان یا آنهایی که مرتکب اشتباه می شوند، بازخواست نشوند، همین آش است و همین کاسه.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27802

به "شاهرخی: در ورزش ایران دلالی و حقه بازی بیداد می نماید، فوتبال وضعیتی افسارگسیخته دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخی: در ورزش ایران دلالی و حقه بازی بیداد می نماید، فوتبال وضعیتی افسارگسیخته دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید