واکسن کرونا مهرماه می رسد

به گزارش بلاگ پو، شرکت داروسازی آمریکایی می گوید ممکن است واکسن ویروس کرونا اواخر ماه اکتبر(اوایل مهرماه) در دسترس باشد.

واکسن کرونا مهرماه می رسد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، فایزر، شرکت داروسازی آمریکایی می گوید ممکن است واکسن ویروس کرونا اواخر ماه اکتبر(اوایل مهرماه) در دسترس باشد.

مدیران این شرکت داروسازی به تازگی اعلام کردند، ممکن است قبل از سال 2021 یک یا چند واکسن علیه کووید 19 در دسترس باشد، اما هشدار داده اند که این چالش ها دلهره آور خواهد بود زیرا تخمین زده می شود 15 میلیارد دوز واکسن برای متوقف کردن بیماری همه گیر کرونا لازم است.

بیش از 100 آزمایشگاه در سرتاسر جهان در تلاشند تا واکسنی علیه کرونا ویروس ایجاد کنند، از جمله 10 موردی که آن را به مرحله کارآزمایی بالینی رسانده اند و مراحل پیشرفت واکسن را پشت سر می گذارند.

سوریوت، رئیس شرکت AstraZeneca، در یک جلسه توجیهی مجازی گفت: امید بسیاری از مردم این است که ما تا خاتمه سال جاری واکسن داشته باشیم و ما امیدواریم که چند واکسن مختلف علیه این بیماری تا آخر سال موجود شود.

شرکت وی برای تهیه و توزیع واکسن مورد استفاده در انگلیس با این کشور همکاری می کند.

آلبرت بورلا، رئیس فایزر در عین حال گفت: شرکت وی که آزمایشات بالینی را با شرکت آلمانی Biontech در مورد چندین واکسن احتمالی در اروپا و آمریکا انجام می دهد، یک واکسن قبل از خاتمه سال جاری آماده خواهد بود.

فایزر شرکت داروسازی آمریکایی و چندملیتی است، که هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت داروسازی جهان شناخته می شود.

خاتمهی پیام/

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27199

به "واکسن کرونا مهرماه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا مهرماه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید