چشمی: امسال خیلی حرفه ای عمل کردیم، مسئولان، ما را با کدام سازمان می سنجند؟

به گزارش بلاگ پو، مدافع استقلال می گوید از ابتدای فصل جاری تاکنون مبلغ زیادی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرداخت نشده است و بازیکنان تاکنون حرفه ای عمل کرده اند.

چشمی: امسال خیلی حرفه ای عمل کردیم، مسئولان، ما را با کدام سازمان می سنجند؟

به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی بعد از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان، درباره اظهارنظر استراماچونی مبنی بر اینکه با این شرایط قادر به همراهی استقلال نیست و مطالباتش پرداخت نشده است، اظهار کرد: من صحبت های او را نشنیده ام اما ما هنوز پولی نگرفتیم. از قرارداد امسال مبلغی پرداخت نشده است.

او در واکنش به این سوال که طبق گفته یکی از مسئولان مبالغ پرداختی به بازیکنان برای این فصل بوده اما بازیکنان آن را به حساب قرارداد پارسال گذاشتند، گفت: چند درصدی از سوی باشگاه پرداخت شده که در حد چهار، پنچ درصد است. چون این مقدار کم است و گفتنش خوب نیست، مطرح نکردم. یک سری از بازیکنان جدید حدودا پنج، شش درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند.

مدافع استقلال درباره تهدید استراماچونی برای جدایی از استقلال گفت که اطلاعی از این موضوع ندارد.

وی درباره مطرح شدن مسائل مالی تیمش بعد از بهبود عملکرد تیم گفت: امسال خیلی حرفه ای رفتار کردیم. سال های قبل زودتر بیان شد. امسال نشنیده ایم که یکی از بازیکنان این مسائل را مطرح کند اما سرمربی در کنفرانس مطرح کرده است. اکنون که بازیکنان حرفه ای گری می کنند و چندین بازی را بردند، باید باشگاه همت بیشتری داشته باشد. مسئولان همیشه دست به کار می شوند اما مقداری این کار دیر انجام می شود.

چشمی در پاسخ به این سوال که مسئولان معتقدند شرایط مالی تمام دستگاه ها و ارگان های کشور خوب نیست و استقلال هم از این شرایط مستثنی نیست اظهار کرد: همه جا مسائل وجود دارد اما باشگاه ما را با چه ارگان و سازمان مقایسه می کند؟ مشکل مالی در همه جای ایران است اما با چه مقیاسی این موضوع را می سنجند؟ ما با کدام باشگاه برابر هستیم؟ لطفا بیان کنند چون شاید ما خیلی زیاد گرفتیم و شاید هم خیلی عقب هستیم.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15155

به "چشمی: امسال خیلی حرفه ای عمل کردیم، مسئولان، ما را با کدام سازمان می سنجند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: امسال خیلی حرفه ای عمل کردیم، مسئولان، ما را با کدام سازمان می سنجند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید