گلکسی S11 با قابلیت فیلم برداری 8K معرفی خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، طبق اخبار موجود گفته می گردد گلکسی اس 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد.

گلکسی S11 با قابلیت فیلم برداری 8K معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سم موبایل؛ بعضی از رقبای سامسونگ اخیرا در زمینه فیلمبرداری امکانات بسیار جذابی را ارائه نموده اند و به نظر می رسد بالاخره سامسونگ هم تصمیم گرفته برای عقب نیفتادن از این جریان، در این زمینه به صورت جدی وارد عمل گردد. طبق شایعات مختلف، گلکسی S11 در زمینه دوربین حرف زیادی برای گفتن دارد و حالا بر اساس گزارش سایت Sam Mobile، گلکسی اس 11 از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K پشتیبانی می نماید.

  • کار طراحی گلکسی اس 11 تمام شد

باید خاطرنشان کنیم زمانی که سامسونگ از تراشه اگزینوس 990 رونمایی کرد، چنین احتمالی مطرح شد. بخش اعظم گوشی های گلکسی S11 همراه با تراشه اگزینوس 990 عرضه می شوند و این تراشه از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. علاوه بر اعلام منبع موثق، طی آنالیز کدهای مربوط به اپلیکیشن دوربین سامسونگ در نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0، شواهدی مبنی بر وجود قابلیت فیلمبرداری 8K پیدا شده است.

گفته می گردد گلکسی اس 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد. یکی از دلایلی که برای دوربین این گوشی اسم رمز هابل (اشاره به تلسکوپ هابل) انتخاب شده این است که انتظار می رود زوم اپتیکال 5 برابری را به ارمغان بیاورد. گوشی های گلکسی اس 11 در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهند شد و روی هم رفته به نظر می رسد با گوشی های هیجان انگیزی سروکار داریم؛ هرچقدر به زمان معرفی نزدیک تر شویم، به حجم خبرهای موثق مربوط به آن ها افزوده می گردد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17175

به "گلکسی S11 با قابلیت فیلم برداری 8K معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S11 با قابلیت فیلم برداری 8K معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید