اعمال نظرات وزارت ورزش در لایحه پایانی دفاع از پرونده جودو

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، 26 شهریورماه زمان مقرر دادگاه عالی ورزش (CAS) برای تشکیل جلسه و رسیدگی به پرونده جودو ایران است که فعلاً مهر محرومیت تعلیقی روی آن زده شده است.

اعمال نظرات وزارت ورزش در لایحه پایانی دفاع از پرونده جودو

بر همین اساس بررسی و تکمیل آخرین لوایح دفاعی ایران در این جلسه ازچندی پیش آغاز شد تا اعضای تیم دفاع کننده ایران بتوانند حضوری دست پُر در لوزان سوئیس داشته باشند.

در همین رابطه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نشست هایی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته است. نشست اخیر در رابطه با پرونده جودو و بررسی لایحه پایانی دفاع از آن هم با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار گشت.

در این نشست که با حضور وکیل ایران در پرونده جودو همراه بود، بررسی های تکمیلی روی لایحه دفاعی و پایانی انجام و با اعمال نظرات وزارت ورزش، این لایحه برای ارسال به CAS نهایی شد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: در این نشست که 4 ساعت ادامه داشت، با شرحات وکیل پرونده، آخرین لایحه دفاعی ایران بررسی و بازبینی شد، تکمیل آن با لحاظ کردن موارد موردنظر وزارت ورزش انجام و برای ارائه به دادگاه عالی ورزش تکمیل و نهایی شد.

وی در مورد لایحه دفاعی و مسائل مطرح شده در آن نیز شرح داد: طرف مقابل ایران در پرونده جودو ادعاهایی را مطرح کرده که بر اساس آن تصمیم به تعلیق گرفته شد در حالیکه از نظر ما این تعلیق ناعادلانه بود، دلایل و شواهد ایران مبنی بر ناعادلانه بودن تصمیم اتخاذ شده در این لایحه پایانی موردتاکید قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون جودو با یادآوری اینکه بیش از 9 ماه از تعلیق جودو ایران می گذرد، اعلام کرد: به خاطر این تصمیم ناعادلانه و از دست رفتن فرصت خیلی از اعزام ها و حضور در میادین بین المللی، جودو ایران متحمل خسارت های زیادی شده است. این هم جزو مواردی است که در لایحه دفاعی به آن تاکید کرده ایم.

به گفته میراسماعیلی، در لایحه پایانی ایران برای دفاع در پرونده جودو، بر لغو جودو ایران و ابطال تصمیم اتخاذ شده توسط فدراسیون جهانی تاکید کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه دادگاه عالی بین المللی ورزش 26 شهریورماه برای رسیدگی به پرونده جودو ایران تشکیل جلسه می دهد، گفت: لایحه پایانی باید تا پیش از این تاریخ در اختیار CAS قرار بگیرد. فرصت زیادی داریم اما تلاش می کنیم تا دو سه هفته آینده اقدام لازم برای ارسال لایحه انجام شود.

رئیس فدراسیون جودو با ابراز امیدواری از پیروزی جودو ایران در نشست مشخص دادگاه عالی ورزش گفت: البته نتیجه دادگاه همان روز تشکیل معین نمی شود. چند روز زمان می برد تا نتیجه نهایی اعلام رسمی شود.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29100

به "اعمال نظرات وزارت ورزش در لایحه پایانی دفاع از پرونده جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال نظرات وزارت ورزش در لایحه پایانی دفاع از پرونده جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید